fb-image
Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 2310 457 836

Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 30€

Open Menu
Καλάθι
0
Καλάθι αγορών
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
Σύνολο0 €
Προσθέστε Προϊόντα στο Καλάθι
  • Αρχική
  • Blog
  • Ποια καλοκαιρινά φρούτα έχουν μεγάλη διατροφική αξία;

Ποια καλοκαιρινά φρούτα έχουν μεγάλη διατροφική αξία;

Ποια καλοκαιρινά φρούτα έχουν μεγάλη διατροφική αξία;

  • Το καρπούζι, τα ροδάκινα και τα κεράσια και τα πεπόνια, είναι τα απόλυτα φρούτα του καλοκαιριού! Όχι μόνο είναι υγιεινά, αλλά μπορούν να ικανοποιήσουν την ανάγκη μας για γλυκό το καλοκαίρι.

    1. To Καρπούζι

    Το καρπούζι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό είναι ένας από τους λόγους που τα φρούτα και τα λαχανικά σας βοηθούν να αισθάνεστε γεμάτοι. Ο συνδυασμός νερού και ινών σημαίνει ότι τρώτε έναν καλό όγκο τροφής χωρίς πολλές θερμίδες. Είναι ένα από τα χαμηλότερα σε θερμίδες φρούτα- μόνο 46 θερμίδες ανά μπολάκι. Επιπλέον, περιέχει ενώσεις που μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του καρκίνου καθώς και στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς. Δύο από τις βιταμίνες που περιέχει το καρπούζι - Α και C - είναι σημαντικές για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών. Το καρπούζι, τα ροδάκινα και τα κεράσια και τα πεπόνια, είναι τα απόλυτα φρούτα του καλοκαιριού! Όχι μόνο είναι υγειηνα, αλλά μπορούν να ικανοποιήσουν την ανάγκη μας για γλυκό το καλοκαίρι.

    Η βιταμίνη C βοηθά στην ανάπλαση του κολλαγόνου, μια πρωτεΐνη που κρατά το δέρμα σας εύπλαστο και τα μαλλιά σας δυνατά. Η βιταμίνη Α είναι επίσης σημαντική για το υγιές δέρμα, καθώς βοηθά στη δημιουργία και την επιδιόρθωση των κυττάρων του δέρματος. Χωρίς αρκετή βιταμίνη Α, το δέρμα σας μπορεί να φαίνεται ξηρό και αφυδατωμένο.

    2. Το Πεπόνι

    Το πεπόνι, είναι το φρούτο που δεν παχαίνει, έχει αντιπηκτικές ιδιότητες, είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και ιχνοστοιχεία και βοηθά στο αδυνάτισμα. Περιέχει βιταμίνες Β που αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής ενέργειας του σώματός σας. Οι βιταμίνες Β απαιτούνται από το σώμα σας για να επεξεργάζονται τα σάκχαρα και τους υδατάνθρακες. Έτσι, η κατανάλωση πεπονιών μπορεί να σας προσφέρει σημαντική ενέργεια. Ενώ, η υψηλή περιεκτικότητα σε καροτενοειδή στα πεπόνια μπορεί να μειώσει ή ακόμα και να αποτρέψει τον κίνδυνο καρκίνου του πνεύμονα. 

    3. Τα Ροδάκινα

    Tα ροδάκινα και τα νεκταρίνια έχουν αποδειχθεί ότι αποτρέπουν τις παθήσεις που σχετίζονται με την παχυσαρκία, τον διαβήτη, το μεταβολικό σύνδρομο και τις καρδιαγγειακές παθήσεις με τη μείωση της κακής χοληστερόλης (LDL). Ως εξαιρετική πηγή της ισχυρής αντιοξειδωτικής βιταμίνης C, τα ροδάκινα μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην καταπολέμηση του σχηματισμού ελεύθερων ριζών που είναι γνωστό ότι προκαλούν καρκίνο. Επιπλέον, η βιταμίνη C μπορεί να μειώσει τις ρυτίδες, να βελτιώσει τη συνολική υφή της επιδερμίδας και να βοηθήσει στην καταπολέμηση της βλάβης του δέρματος που προκαλείται από τον ήλιο και τη ρύπανση, όταν καταναλώνεται στη φυσική του μορφή (σε ολόκληρα τρόφιμα όπως τα ροδάκινα). 

    4. Τα κεράσια

    Η αντιοξειδωτική δράση των κερασιών του κερασιού θεωρείται ανώτερη από εκείνη της βιταμίνης Ε και συγκρίσιμη με τα αντιοξειδωτικά προϊόντα που διατίθενται στο εμπόριο Τα γλυκά κεράσια περιέχουν ίνες, βιταμίνη C, καροτενοειδή και ανθοκυανίνες, καθένα από τα οποία μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου Τα κεράσια έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και μπορεί να σας βοηθήσουν να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης ουρικής αρθρίτιδας και να μειώσετε τον πόνο και τη φλεγμονή που σχετίζονται με την οστεοαρθρίτιδα. Η κατανάλωση του κερασιού μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των επιπέδων της μελατονίνης και στη βελτίωση του ύπνου σας.

    Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα οφέλη από την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών κάθε είδους είναι πάρα πολλά. Καθώς αυξάνεται η κατανάλωση φυτικών τροφίμων, ο κίνδυνος όλων των ασθενειών που σχετίζονται με τον τρόπο ζωής (όπως η παχυσαρκία, ο διαβήτης και οι καρδιακές παθήσεις) μειώνεται. Η υψηλή πρόσληψη φρούτων και λαχανικών σχετίζεται επίσης με την υγιή επιδερμίδα και τα μαλλιά, την αυξημένη ενέργεια, την ρύθμιση του βάρους μας και τον χαμηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας. Οπότε πρέπει να καταναλώνουμε 2-3 φρούτα απαραιτήτως σε καθημερινή βάση.

Μεγεθολόγιο

test